Vejen til et succcesfuldt byggeprojekt.......

Byggeprojekt.dk vil gerne invitere til webinar for bygherrer, entreprenører, arkitekter og rådgivende ingeniører. På webinaret vil der være mulighed for at opleve, hvordan Byggeprojekt.dk’s digitale platform kan gøre en optimal dokumenthåndtering på alle jeres byggeprojekter samt professionel udbudshåndtering langt nemmere for dig og dine samarbejdspartnere.


Dagsordenen for projektweb og udbud er som følger:

1. Kort introduktion

2. Byggeprojekt.dk-systemet – et overblik og opbygning

3. Dokumenthåndtering, filversionering og rettigheder

4. Oprettelse af brugere og grupper

5. Total-, hoved- og fagentrepriser

6. Udsendelse af digitale udbud samt tilbudsgivning.


Webinaret varer cirka 40 min. afhængigt af mængden af spørgsmål.
Du er også velkommen til inden præsentationen at fremsende spørgsmål til webinar@byggeprojekt.dk, hvis du ønsker særlige emner belyst.


For at deltage skal du blot skrive til webinar@byggeprojekt.dk og herfra aftale, hvilken dag du foretrækker webinar skal finde sted.


Sted: Online-webinar via internettet. Deltagelse er gratis.

Umiddelbart inden webinaret udsendes link pr. e-mail. Via dette føres deltageren til præsentationen. I e-mailen er desuden angivet et telefonnummer, der benyttes til konferencekald under webinaret. Vi kan være op til maksimalt fem personer, hvilket giver mulighed for en god, uformel dialog. Såfremt du bliver forhindret i at deltage, bedes du give besked herom til webinar@byggeprojekt.dk.

Vil du gerne vide mere, eller ønsker du en personlig præsentation i din virksomhed? Så kontakt venligst support@byggeprojekt.dk eller telefon +(45) 43 90 14 70 (tast 2).