14 dages gratis prøveperiode
Udfør granskning direkte i projektmaterialet og opnå bedre struktur, overblik og vidensdeling - samtidig med at der frigøres ressourcer og tid.
✓ 14 dages gratis prøveperiod
✓ Intet betalingskort påkrævet
✓ Frigør vigtige ressourcer og tid
All your marketing metrics in one place
Visualize your marketing campaigns with concrete metrics that you can pull into any report or presentation
.jpg)
14 dages gratis prøveperiode
Ligger din data ligger hos anden udbyder? eller har du behov for et simplet værktøj til projektgranskning og ekstern granskning?
Med vores digitale granskningsværktøj kan du udføre granskning direkte i projektmaterialet og opnå bedre struktur, overblik og vidensdeling - samtidig med at der frigøres ressourcer og tid.
✓ 14 dages gratis prøveperiod
✓ Intet betalingskort påkrævet
✓ Frigør vigtige ressourcer og tid
.jpg?width=847&height=650&name=Background%20(5).jpg)
Tillid fra disse hurtigtvoksende virksomheder





Find en løsning der passer til dig
14 dages prøveperiode
GRATIS
Udforsk fordelene med digital granskning
Udfør granskning direkte i projektmaterialet og opnå bedre struktur, overblik og vidensdeling
-
Lav anmærkninger direkte på tegningerne
-
Export data til Excel
-
Tag dine kollegaer på dine anmærkninger
-
Inviter og samarbejde i realtid med dine kollegaer
-
Intet betalingskort er påkrævet
Premium
KONTAKT OS
Lad os vise dig, hvad Digital Granskning kan gøre for dig
Vi tilbyder god og grundig onboarding til dig og dine kollegaer, for at sikre at I alle kommer godt og rigtigt igang med at bruge løsningen.
-
Lav anmærkninger direkte på tegningerne
-
Export data til Excel
-
Tag dine kollegaer på dine anmærkninger
-
Inviter og samarbejde i realtid med dine kollegaer
-
Workflows
-
Anmærknings typer
-
Anmærknings felter
-
Integration til projektweb
-
Annotation field library
-
Online support
Bevar overblikket igennem hele byggeprojektet
Understøtter SBi-anvisning 246
Granskningsværktøjet hænger bl.a. tæt sammen med SBi-anvisning 246 ’Granskning af byggeprojekter”, så det er ekstra let for projektgranskeren at følge disse anbefalinger. Værktøjet tilbyder en færdig struktur men med rig mulighed for at lave individuelle tilpasninger til anmærkningsfelter som mange idag har det i excel..
Digital Granskning giver dig en række fordele

Overblik uden excel
Få digitaliseret opgavelister og bevar let overblikket over bemærkninger og konklusioner, uden behov af referencedokumenter eller excel-ark med henvisninger.

Vidensdeling
Granskningsværktøjet centraliserer og distribuerer viden, så I er mindre sårbare over for udskiftning af enkeltpersoner.

Struktur
Granskningsværktøjet giver dig struktur, workflows- og anmærkningsskabeloner, som du kan genanvende fra projekt til projekt.

Brug tiden bedre
Digital granskningsproces er hurtigere og frigør administrativ tid, som er bedre anvendt til at granske bredere eller mere i dybden end ellers.

Frigør ressource
Bedre granskning betyder færre fejl og mangler, mindre spild og færre forsinkelser på grund af rettelser.

Online granskning
Omfang, grundlag, forløb med registrering og anmærkninger direkte i fælles online tegninger og dokumenter har alle konstant adgang til opdateret materiale i processen.

Gransk alle aspekter
Brug granskning til at sikre bygbarhed, totaløkonomi, standarder og mindstekrav, eller funktionskrav og brugervenlighed ved drift.

Metodefrihed
Vælg din egen granskningsmetode og lad systemet understøtte den ved at holde styr på jeres data, anmærkninger, og konklusioner

Hjælp i alle byggeriets faser
Granskning bliver lettere og hurtigere – uanset om det er ved faseskift, projektoptimeringsproces, systemleverancer eller ved overdragelse.
Mere effektive granskningsmøder
Det er ikke hensigtsmæssigt, når hver part i projektet først gransker egne filsæt alene, hvorefter input skal samles og koordineres på granskningsmøder.
Med granskningsværktøjet kan alle typer granskning foretages online og i realtid med alle relevante deltagere. Kommentarer og ønsker til ændringer kan tydeligt udveksles og logges og spørgsmål kan hurtigere afklares og præciseres.
Samtidig giver en online granskningsplatform også muligheden for at mødes til virtuelle granskningsmøder. Det kan betyde mindre transporttid for alle parter og dermed igen en højere produktivitet.


Store tidsbesparelser
Opsamling på slutresultat til nye versionssæt er en tidskrævende proces, hvis det sker med input via mail og med krydsreferencer mellem dokumenter og tegninger. Det medfører også risiko for fejl.
Med granskningsværktøjet kan den ansvarlige nemt generere et nyt versionssæt baseret på resultatet af granskningsprocessen, som så er klar til videre opfølgning. Det sparer betydelig tid på projektet.
Ansvar og opgaver følges op
Det er let at registrere, hvem der har ansvaret for hvilke opgaver – og om der bliver fulgt op. Det fjerner en masse administrativt tungt, manuelt arbejde fra den granskningsansvarliges skuldre og frigør tid til mere produktivt arbejde.
Risiko nedbringes, fordi det bliver lettere at følge op på alle anmærkninger, og der er ikke tvivl om versioner, fordi alt logges.

Lad os vise dig, hvad Digital Granskning kan gøre for dig
Vi tilbyder også en god og grundig onboarding til dig og dine kollegaer, for at sikre at I alle kommer godt og rigtigt igang med at bruge værktøjet.
