Hvis du oplever problem med download

Løsninger til download

Netværksfejl ved download

En ”Netværksfejl” er lokalt og kommer fra brugerens egen browser når en download mislykkedes. Problemet ses ofte opstå når man forårsager at downloade store filer eller store datamængder (Gælder ligeledes fildrev som Google Drive). En netværksfejl kan være forårsaget af antivirus software eller anden uønsket software der blokerer download.

Løsning 1: Prøv en anden browser
Når du støder på download mislykkedes - netværksfejl på Byggeprojekt.dk, kan du ændre en anden browser for at downloade filer. Flere brugere siger, at de downloader med succes efter at have skiftet en anden browser.

Derfor, når du støder på den mislykkede netværksfejl, ville det være en god måde at prøve en anden browser.


Løsning 2: Kontroller din browsers sikkerhedsindstillinger
Når du støder på Byggeprojekt download mislykkedes netværksfejl, kan du vælge at kontrollere sikkerhedsindstillingerne.

Generelt, når Byggeprojekt download mislykkedes netværksfejl, kan det være forårsaget af blokering af antivirus softwaren. Så i første omgang skal du fjerne blokeringen af ​​downloadet på antivirus software.

Her er vejledningen.
Trin 1: Åbn antivirus softwaren, og gå til Indstillinger .

Trin 2: Klik derefter på Avancerede indstillinger , Ekstra eller Komponenter . (Det afhænger af antivirus softwaren.)

Trin 3: Så vil du se HTTPS-scanning eller Krypteret forbindelsesscanning. Fjern markeringen af ​​det.

Derefter kan du downloade filen igen og kontrollere, om den mislykkede - netværksfejl er løst.


Løsning 3: Ryd op i Google Chrome browseren

Hvis ovenstående løsninger ikke er effektive, kan du vælge at udføre en oprydning fra krom for at fjerne den skadelige software.


Her er vejledningen.

Trin 1: Åbn Indstillinger fra Google Chrome.

Trin 2: Rul derefter ned og vælg Fremskreden at fortsætte.

Trin 3: Rul ned for at vælge Ryd computeren op at fortsætte. 

nulstil browser