Få mere at vide om de mange fordele, som din virksomhed kan få med den komplette digitale løsning fra Byggeprojekt.dk
Ønsker du en præsentation eller har du en konkret projektforespørgsel
Er du allerede bruger af Byggeprojekt.dk, og leder du efter et hurtigt svar? Tjek vores WebHelp eller kontakt vores support nedenfor.
SUPPORT alle hverdage 8:30 til 16:30 - fredag til kl 15:00
Bogholderi kan kontaktes på Faktura@byggeprojekt.dk
”Efter en periode, hvor vi har prøvet Byggeprojekt.dk for at vurdere, hvordan systemet fungerer i forhold til vores opgaver, har vi valgt at indgå en firmaaftale. Det er specielt funktionen Udbud, der giver os fordele ved udsendelse af materiale til underentreprenører og håndværkere. De kan nu se alt ved at klikke på et link”.
”Vi bruger den digitale platform fra Byggeprojekt.dk – det er grundlaget – og funktionen med Udbud ved cirka halvdelen af sagerne. Det er nemt at håndtere og overskueligt med stifinder-systemet. Man kan let tilknytte en ekstra medarbejder, og vores rådgivere har også ret nemt ved at håndtere det. Så det er et velfungerende projektværktøj”.
”Det virker enkelt med mappestrukturerne – at man kan oprette et nyt projekt ved at kopiere den vedtagne struktur uden at tage filer med. På den måde bliver det ensartet, og det har hele tiden været vores mål. Samtidig er det en fordel, at vi kan invitere et ubegrænset antal brugere, og vi synes også, at prisen er skarp i forhold til noget af det andet IT, vi har”.
”Det har været vigtigt for os at få en platform, vi som bygherre stiller til rådighed og kører alle vores projekter på. Med Byggeprojekt.dk er vi systemejer og kan tildele rettigheder til vores rådgivere, så de selv kan lægge materiale op. Det samme med entreprenører og andre interessenter. Nu er tingene ensartede”.
”Det hele er overskueligt og opbygget på en måde, der gør det simpelt. Når vi har nye medarbejdere – eller inviterer andre til at være med – får vi ingen spørgsmål! Alle kan finde ud af at bruge projektwebben”.
Da Jørgen Brandsborg blev erfaren bruger af IssMan til digital registrering af fejl og mangler, kunne han se fordele ved at bruge app’en til tilsynsnotater, arbejdsmiljønotater og afleveringsforretning: ”Jeg ser rigtig mange muligheder med IssMan og vil gerne have standardiseret mange af vores arbejdsprocesser”.